woensdag 1 juni 2011

Als kleine meisjes op reis gaan......



dan hebben ze natuurlijk wel een tasje nodig! Toen Evin vorige week op een avond niet kon slapen, heb ik het paarse tasje voor haar gehaakt. Een van mijn eerste Zpagetti projecten. Uit het hoofd en zonder patroon. Zoals bijna alles wat ik maak...een tikkie scheef.....Maar goed, Evin is er erg mee in haar sas, en de tas gaat overal mee naar toe. Toen Sofia het tasje gisteren zag en hoorde dat ik het gemaakt had, vroeg ze "Wil je voor mij ook zo een maken?". Tja, wie kan dat nou weerstaan? En zo, gisteravond, in een hevige aanval van studie ontwijkend gedrag, een tweede tasje gehaakt. Weer zelf bedacht, en weer een tikkie scheef. Maar Sofia, die was er toch wel blij mee!

3 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Welke dame wil nou niet zo'n stoer hip tasje!? Helemaal leuk, en ik hou er juist wel van dat er hier en daar wat kleine dingetjes scheef zitten, daaraan kun je zien dat het handgemaakt is en dus uniek! ;-)

Groetjes!

Anoniem zei

Wat een schattige tasjes heb je gemaakt.
Hoeveel tasjes ze ook hebben er kan er altijd nog eentje bij he.
Tja vrouwen in de dop zullen we maar denken.

GRoeten Herma

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat ben jij creatief bezig met je kinderen! Leuk!!!
Groetjes, Corine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...