donderdag 9 juni 2011

Druk, druk.......

"Ik herinner mij de dag waarop ik stierf. Het was de dag waarop ik besloot te leven". De eerste zin uit 'Zehra', debuutroman van Nazmiye Oral. En ik lees.......niet omdat ik daar tijd voor heb tussen alle eindassessment en afstudeerperikelen in, maar omdat er voor een freelance recensent zelfs deadlines kleven aan het lezen van mooie boeken....................Nou, vooruit dan maar.

Vandaag was voorlopig de laatste opvangdag, en in de loop van de afgelopen week zijn er al een aantal deelnemers aan mijn optocht afgehaakt. Stagiaires die niet konden komen, en een kindje met hoge koorts. Vandaag dan ook de opvang-week afgerond met een middagje rustig spelen in het park. Flesje melk, sap en crackers mee. Lekker fietsen, klimmen, schommelen, of gewoon....samen kletsen op een bankje. Fijn!
Komende week valt De Optocht even helemaal uit elkaar. Gastkindjes naar alternatieve opvang, eigen kindjes op school, kinderdagverblijf, VSO, en BSO, en onder de hoede van oma en papa. En ik? Ik begin dan toch eindelijk aan een van de zwaarste laatste loodjes van de pabo.....het eindassessment.
Volgende week, in de avonduurtjes, ga ik het nieuwe thema uitwerken voor de laatste weken tot aan de zomervakantie. Tipje van de sluier? Het wordt in ieder geval iets feestelijks!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...