zaterdag 11 juni 2011

Leve het stokvarken!





Vanochtend kwam Jiyan een oude rol stevig karton tegen. Ideaal voor een homemade stokpaardje. Het werd een stokvarken. En ook nog eens een hele slimme! Tussen het rondgalopperen door de kamer, kwam'ie me ook nog even helpen bij het samenstellen van mijn bekwaamheidsdossier.



En dit varkentje was niet de enige 'helpende hand' die ik vanochtend kreeg aangeboden. Ze zijn lief. Nog een week bikkelen meiden, en dan is het tot september gedaan met de studie! 





Op mijn stageschool is de zomer-schoonmaak al begonnen. Deze puzzel, waarvan wel een paar stukjes missen, kreeg ik mee naar huis voor al mijn kindjes. De afbeelding is antropologisch gezien niet helemaal verantwoord, maar dat mag de pret niet drukken. de meiden zijn er zoet mee!



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...