zondag 25 september 2011

Gevonden!

"Ik ben Jip, ik ben Janneke, en we wonen naast elkaar"........ sinds we aan het lezen, knutselen en spelen zijn rondom Jip en Janneke, zoemde deze tekst en het deuntje dat erbij hoort regelmatig door mijn hoofd. Waren er ook geen liedjes van Jip en Janneke? Ik herinnerde me iets van vroeger, een cassettebandje, en heb inmiddels mijn hele verzameling oude cassettebandjes doorgespit. Zonder resultaat...

En toen liep ik op een zonnige zaterdagmiddag ineens hier, en liep hier tegenaan. Een cd met liedjes van Jip en Janneke. ( Die ligt er misschien al jaren, maar ik had 'm echt nog nooit gezien. Blij, blij, jeugdsentiment, en het vooruitzicht van een vrolijke, muzikale, nieuwe opvangweek.)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...