zaterdag 8 oktober 2011

Herfst Give away




Hmmm, ik blijf nog even in de uitdeel- en kadootjes geven "mood", al was het maar omdat we hier komende week weer een verjaardag te vieren hebben (wordt vervolgd). Anyway, bij deze mijn eerste echte give away. Gewoon, om wat fijns te delen; het "Groter Groeien slecht weer boek". Boordevol inspiratie voor actieve, leuke en gezellige herfstdagen. En daarbij een beetje nieuwe input voor de verkleedkist; een handgemaakte goudgele vilten kroon. Met klittenband sluiting, dus hij past altijd. Die kroon, daar hoort trouwens nog een verhaaltje bij, maar dat komt later nog wel eens.

Wil je kans maken op dit pakketje urenlang speelplezier? Meld je dan aan als volger (Ik vind het leuk om te weten wie er mee leest! Blog je zelf ook, dan kom ik snel eens bij je kijken.), en laat hieronder een berichtje achter. Meedoen kan tot 1 november.

13 opmerkingen:

moeke Nicky zei

Bedankt om mijn blogje te bezoeken. Hier op jouw blogje is het ook best gezellig. Je lijkt me echt wel een creatief persoon hé. Leuk hoor. Misschien dat ik hier wel ideetjes kan opdoen ;)

Groetjes,
moeke Nicky

http://onthaalmoekenicky.skynetblogs.be

Marieke zei

Dag Nicky, dank voor je reactie. Ik kreeg oa via jouw blog de indruk dat jullie in Belgie veel meer bloggen dan Nederlandse gastouders. En het is juist zo leuk om zo eens bij elkaar 'om een hoekje'te kunnen kijken en inspiratie op te doen!

Saskia, Jan en Payal zei

Hey Marieke! Las je berichtje op mijn blog :o) ik moest effe lachen toen ik je berichtje las ... haken voor de hele klas moedig??? :o) toen viel mijne frank (of beter euro) dat de meeste klasjes 20+ kindjes zijn ... mijn dochter heeft luxe! 10 kindjes in de klas!!! Ze zit wel in het buitengewoon onderwijs :o) mama heeft dus chance lol
Aan je give-away doe ik trouwens graag mee :o) met een dochter in huis en de herfst en winter voor de deur kan ik best wel ideeën gebruiken haha!

Sofie zei

Superleuk boek, lijkt me dat! Tof dat je mijn blogje volgt...
Zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
Groetjes Sofie
http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/

Hellen Senden zei

Leuk pakketje. Ik doe dan ook graag mee
Grtjs Hellen
hellensenden at hotmail dot com

maarnietvangrijs zei

Wat een leuke blog, heb je net ontdekt! En ik doe uiteraard graag mee met je give away (ik heb een linkje op mijn blog gezet, onder de tab 'give aways')!
Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

Mad Moiselle zei

Hoi, ik doe ook graag mee voor die leuke weggever.
Ik zal ook een linkje zetten op mijn blog
mmemoiselle.blogspot.com

sillie zei

uiteraard wist je al dat ik bij je kwam lezen ( de ww zowiezo altijd en dan lees ik ff bij als ik even niet langs geweest ben)
maar ik doe graag mee

Katja (@Yane) zei

Hallo,
Dat boek lijkt mij echt iets, dus we doen met veel plezier mee aan deze give away.
Ik zet zo meteen een link op onze blog:
http://yanem.blogspot.com/

Kaatje zei

wat een tof boek!! Ik doe graag mee met je give-away. Met wat geklik hier toevallig geraakt, en ik word met plezier je nieuwste volger..

Iris zei

Oooh dat boekje ziet er super leuk uit zitten vast veel ideetjes in voor te gebruiken in de klas. ( studeer dus kleuteronderwijs)
en een kroon komt ook wel van pas in de klas :D
ik doe dus graag mee
groetjes

sneksniltje zei

Hier een blogloze, die wel een blognaam heeft, en die heel graag zou meedoen met deze toffe give-away. Want zeg nu zelf: "mama, ik verveel me" kunnen vervangen door een toffe actiteit, is toch super ?

Kaatje zei

wat een prachtige kroon! Ik waag alvast een kansje en zet ook een linkje op ons blogje.
Groetjes,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...