donderdag 15 december 2011

Kerstknutselen

Vandaag een beetje een anders dan anders dagje. De meeste gastkinderen zijn er niet: ik heb zelf drie ziek-zwak-en-misselijke meisjes, en daar heb ik mijn handen vol aan :) Loes, die is er dan weer wel, want die bleef gisteren logeren. Terwijl zij rustig lag te ronken, liepen de meiden vannacht bij mij de deur plat; "Mama ik heb keelpijn", "Mama ik kan niet slapen", "Mama mag ik bij je komen liggen", "Mama mag ik ook? ". En, om 6 uur: "Mama ik ben wakker! ","Ja mama ik ook! ". "Mogen we bij Loes gaan kijken? ". "Nee, laat die nog maar even liggen"......
En toen iedereen uit bed was, het ontbijt achter de kiezen, toen zijn we maar eens gezellig gaan knutselen. Een mens moet wat op zo'n pyama-dag.....


mijn meisjes knutselden nog een paar kindjes-in-de-kribbe (zie vorige post)


Loes speelde met een stapel gehaakte kerststerretjes


Fatim maakte met strijkkralen een kerstbal (ik streek er een touwtje tussen en nu kunnen we 'm ophangen)


En aan de boekenkast hangen nog de vingerverf-voetjes van gisteren te drogen. Daar gaan we kerstboompjes van maken! Maar dat mag even wachten. Mijn meiden hebben hun kruit inmiddels verschoten en hangen gezusterlijk samen op de bank, en Loes? Die is bezig met een lekker lang dutje.....

3 opmerkingen:

Goud en Zilver zei

Wat vervelend al die zieke kindjes, maar wat een leuke dingen hebben ze gemaakt.

Groeten Herma

Miranda zei

Wat een ziekenboeg bij je, vervelend zo'n nacht!

Maar jullie hebben vandaag wel hele leuke dingen gemaakt!

Xxx Miranda

maarnietvangrijs zei

Gaaf die voetjes! Sterkte met de zieke meisjes, wat rot..... Het heerst geloof ik, hier vanochtend ook opeens een spugend prinsesje....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...