donderdag 2 februari 2012

Give away bij 'Marieke maakt'

Nog een paar nachtjes slapen (nou ja...hopelijk genoeg avondjes achter de naaimachine om nog een ware prinsessenjurk in elkaar te flansen...) maar dan is het dan ook weer carnaval. Nou heb ik dat zelf echt nog nooit gevierd, maar mijn dochters zitten op een Katholieke school en voor hen is het carnaval op school telkens weer een van de hoogtepunten van het jaar. Carnaval, dat is verkleden, zo ver ben ik inmiddels wel als carnavals-leek. Om inspiratie op te doen voor weer een zelfgemaakte verkleedoutfit neus ik regelmatig in het boekje 'Ik stond laatst voor een stoffenkraam'. Hierin staan een heleboel leuke, eenvoudige zelfmaak ideeën waarmee je ook als leek op naaigebied snel mee aan de slag kan.
Inmiddels kan ik het boekje dromen, en bovendien is een van mijn goede voornemens voor 2012 om op te ruimen, en zo wat meer ruimte in huis te creëren.  Ik geef het boekje daarom graag door!



Ben je nog op zoek naar een snelle verkleed outfit voor het komende carnavals gebeuren, is je verkleedkist nodig aan wat nieuwe inhoud toe, of wil je nu eindelijk eens zo'n leuke tafeltent gaan maken? Laat dan hier een berichtje achter (je vindt daar ook nog een leuk inkijkje in het boek!) Wie weet krijg je het boekje dan binnenkort thuis gestuurd. (En ja, mama's oma's, tante's enz van de kinderen van De Optocht mogen natuurlijk ook meedoen!)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...